31 Aralık 2012 Pazartesi

güzellik

bu botlara bayıldım ben mutlaka almalıyım :)




5 yorum:

  1. sehehehen zengin kızı. sana sesleniyorum. Koca koca burcuva yazmışsın oraya. Bir gün ama bir gün ellerimizde çekiç orak elinde ne var ne yok almaya geleceğiz biz emekçiler. efenime söylim çanta olsun, ayakkabın olsun, oje işte o tür şeyler. direne direne yolacağız. hehehey. kendine gel

    YanıtlaSil
  2. Hiiii nasıl bişey bu yaaa bittiimmmmm

    Sevgilerimle,
    Sümeyra

    birdilimportakal.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. merhaba bloğunuz çok güzel izleyicinizim bende sizi bloğuma beklerim :) hoşçakalın:)

    http://suslupuslublog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Bloğunu yeni keşfettim bana da beklerim
    www.gecekiyafeti.com

    YanıtlaSil
  5. Cok sirinler :-). Ayrica bloglar icin header yapiyorum isterseniz bana ulasabilirsiniz :-). Kcecem@gmail.com

    YanıtlaSil