16 Şubat 2011 Çarşamba

Aşk BuKadAR TeSadÜfÜ SevMez (:


         Dün Akşam yapılan tavsiyeler üzerine filmimizi izledik ama ben beğendim mii HAYIR yani konusu çok klasik olmuş ''bu ne bee '' dedim bittiğindee ....yinede çok açık vermiim belkii izlemek istersiiniiz ....gaLibA Bende  tek etkisi uykumda ilk okul günlerime geri dönmem oldu :))) daha etkileyiici Aşk Filmleri bekliYorum...


Fön makinamı evDekİ TırTıllar Alıp GötÜRüncE CaDI giBi OlaBiliYorM... Fatruşkam Bu SiTem Sana :) Özledim Ama Dönnn DayAnaMıoRum ArTık :)))))

4 yorum:

  1. Film konusunda katılıyorum sonuna kadar :)

    YanıtlaSil
  2. :D çok çatlaksın sen yaaaaaaaa :) ama seni çokkk sewiorummmmm bebeğimmmm

    YanıtlaSil
  3. biliioorum bunu :) hihihihihih bende seniii sefiioorummmmmm

    YanıtlaSil
  4. gidemedim dahha ama beğenmeyeni çok duydum bu aralar.banada beklerim pelinsuinceli.blogspot.com::)

    YanıtlaSil